Често постављана питања


Питања везана за регистрацију предузећа

Питања везана за наручивање права на вожњу тј. месечну претплату
  • Код запослених је списак прве зоне и не знам како да изаберем потребну зону за сваког радника?

    Потребно је да за сваког запосленог ОДАБЕРЕТЕ ПРАВО НА ВОЖЊУ (ЗОНУ) тако што ћете отворити падајућу листу. ОДАБРАТИ ЖЕЉЕНО ПРАВО НА ВОЖЊУ (ЗОНУ) коју желите да купите. Кад одаберете право на вожњу за запосленог ОДАБЕРИТЕ (УКЉУЧИТЕ/ОЗНАЧИТЕ) опцију ЗАХТЕВ ЗА КУПОВИНУ. Када сте одабрали сва права на вожњу и означили запослене (кориснике) за куповину ОДАБЕРИТЕ ОПЦИЈУ НАПРАВИ ПРЕДРАЧУН.


Питања везана за предрачун, допуне, уплате и издавање рачуна
  • Кад ће нам бити активне картице?

    Картице су вам активиране најкасније 24 сата након што добијете од нас рачун, односно од 1. у месецу за који сте купили претплату.


Најчешће постављана питања корисника за физичка лица
  • Шта то значи ажурирање?

    Ажурирање значи или промену врсте картица (на пример имали сте студентску картицу, а сада желите картицу за засполене). Ажурирање значи и продужавања годишњих карата. Ажурирање је и када вам израђујемо нову картицу, зато што сте претходну изгубили или оштетили, па вам пребацујемо средства са изгубљене картице.

  • Шта да радим ако изгубим картицу?

    Дођете у NSMART центар, испунути захтев за израду нове картице, платите израду и ажурирање. Уколико имате средстава на картици они ће се пренети на нову картицу. Нова картица вам важи пет година од датума њеног издавања. Стара картица се ставља на црну листу и нико не може да је користи.

  • Коме треба пријавити губитак картице?

    NSMART центру. Дођите лично у NSmart центар да бисте испунили захтев и уплатили израду нове картице и ажурирање. Стару картицу ћемо ставити "на црну листу", да је нико не може користити, а вашу претплату ћемо пренети на нову картицу.