![]() |
Питања везана за регистрацију предузећа |
У претраживачу отворите адресу online.nsmart.rs и одаберите опцију РЕГИСТРАЦИЈА ЗА ПРАВНА ЛИЦА. Попуните форму за регистрацију. Водите рачуна да све податке унесете исправно. Пратите остале кораке и поруке.
Комплетно упутство можете да прегледате овде.
У NSmart систему треба да се региструјете једном. За будуће наруџбе користите корисничко име и лозинку коју смо вам послали.
Комплетно упутство можете да нађете oвде.
Можете да користите било који мејл
Проверите да ли није стигао мејл у junk, trash folder. Ако није обратите се на мејл: nsmart@gspns.rs и доставите нам име предузећа и ПИБ под којим сте се регистровали.
Можете. Пратите упутство.
Ако сте добро унели вашу мејл адресу, проверите junk и trash folder. Ако и даље имате проблеме пошаљите питање на nsmart@gspns.rs и доставите нам име предузећа и ПИБ под којим сте се регистровали.
Приликом регистрације ћете бити упозорени да је тај ПИБ већ регистрован. Уколико региструјете огранак, наши админстратори ће проверити податке и након те провере ћете добити приступне параметре.
Проверите још једном да ли сте добро прекуцали приступне параматре или ако сте копирали корисничко име и лозинку да нисте копирали празна места.
![]() |
Питања везана за наручивање права на вожњу тј. месечну претплату |
Након што се пријавили на портал одаберите опцију АДМИН ПОРТАЛ. Одаберите опцију МОДУЛ ЗА МЕСЕЧНЕ. Одаберите опцију ПРАВНА ЛИЦА. Одаберите опцију КОРИСНИЦИ.
Проверите да ли сте користили исправно корисничко име и лозинку. Ако сте сигурни да сте све правилно урадили обратите се на nsmart@gspns.rs.
Потребно је да за сваког запосленог ОДАБЕРЕТЕ ПРАВО НА ВОЖЊУ (ЗОНУ) тако што ћете отворити падајућу листу. ОДАБРАТИ ЖЕЉЕНО ПРАВО НА ВОЖЊУ (ЗОНУ) коју желите да купите. Кад одаберете право на вожњу за запосленог ОДАБЕРИТЕ (УКЉУЧИТЕ/ОЗНАЧИТЕ) опцију ЗАХТЕВ ЗА КУПОВИНУ. Када сте одабрали сва права на вожњу и означили запослене (кориснике) за куповину ОДАБЕРИТЕ ОПЦИЈУ НАПРАВИ ПРЕДРАЧУН.
За сваког радника морате обележити коју претплату купујете. Када све запослене обележите, креирате наруџбу.
За запосленог за којег не купујете претплату за тај месец декативирате га, померањем кружића на леву страну. Уколико желите да обришете запосленог са списка обратите се на nsmart@gspns.rs
За запосленог за којег не купујете претплату за тај месец деактивирате га, померањем кружића на леву страну.
Пошаљите мејл на адресу nsmart@gspns.rs и на меморандуму изјаву да запослени, презиме име, број карте је ваш запослени.
Списак је оформљен по абецедном реду.
За тај захтев се обратите на nsmart@gspns.rs
Уколико нисте уплатили по предрачуну и по спецификацији који је достављен на мејл, пошаљите на nsmart@gspns.rs тражене измене - за који број предрачуна за којег заполсеног сте погрешили.
На крају, једним кликом креирате захтев.
Пошаљите списак запослених на nsmart@gspns.rs
Радница треба да се обрати у NSMART центар, да са испуњеним захтевом дође у NSMART центар и измени категорију картице.
Пошаљите мејл на адресу nsmart@gspns.rs и на меморандуму изјаву да запослени, презиме име, број карте је ваш запослени.
![]() |
Питања везана за предрачун, допуне, уплате и издавање рачуна |
Обратите се на nsmart@gspns.rs. Уколико нисте уплатили по том предрачуна наши администратори ће вам кориговати предрачун у складу са вашим захтевом.
Обратите се на nsmart@gspns.rs. Уколико нисте уплатили по том предрачуна наши администратори ће вам кориговати предрачун у складу са вашим захтевом.
Предрачун вам се шаље на мејл, а увек га можете преузети и са портала.
Најкасније 24 сата након пријема рачуна, односно од 1. у месецу за који сте уплатили претплату, можете да користите претплатну карту.
Најкасније 24 сата након пријема рачуна , односно од 1. у месецу за који сте уплатили претплату, можете да користите претплатну карту.
Након увида у извод из банке и евидентирањем уплате Вам се шаље рачун.
Чим добијете рачун то је знак да је уплата прошла. Након тога најкасније за 24 сата, односно од 1. у месецу за који сте купили претплату, ће бити активне картице. Рачуне вам шаљемо мејлом, а актуелне рачуне можете да видите и на порталу.
Треба да прође најмање 24 сата од евидентирања уплате, односно да започне месец за који сте купили претплату, да би картица постала активна.
Не. Месечна претплата важи од првог до задњег дана у месецу.
До краја 2021. године користите и даље маркицу.
Рачун ћете добити чим се евидентира уплата. Ако упишите тачан позив на број и уплатите тачан износ, убрзавате процес.
Не. Ми пратимо уплате и веома брзо евидентирамо уплату.
Не. Картице постају активне након евидентирање уплате.
Позив на број морате да унесете модул 97 и позив на број који смо вам послали. На тај начин убрзавате процес допуне картице.
Картице су вам активиране најкасније 24 сата након што добијете од нас рачун, односно од 1. у месецу за који сте купили претплату.
Приликом губитка картице корисник треба да дође у NSmart центар, уплати износ за израду и ажурирање картице и добиће нову картицу која важи наредних пет година. Уплаћене средства ће бити пребачена на нову картицу.
Картица још није допуњена или није прошло 24 сата од евиденције уплате, односно допуне картице или није започео месец за који сте купили претплату.
Подаци треба да се пренесу до сваког аутобуса, да бисмо у сваком аутобусу са сигурношћу могли да гарантујемо да ће картице бити активне треба да прође неколико сати, а највише 24 сата.
Рачуне не шаљемо поштом. Рачуни су видљиви на порталу и достављени су мејлом. Обратите пажњу на правилно одобран период.
Након уплате нису могућа пребацивања средстава.
![]() |
Најчешће постављана питања корисника за физичка лица |
Где можете да предате захтев видите овде.
У зависности коју врсту картица израђујете сва потребна документа и процедуре су вам објашњене овде.
Приликом предаје захтева благајник ће вас информисати о томе када можете да дођете по готову картицу.
Колико ми временски важи сама пластика?
За годишње карте једном годишње, годину дана након уплате. За месечне карте од 20. у текућем месецу можете да купите претплату за следећи месец.
Претплате можете да уплатите на овим местима.
Допуну можете да платите картицом на киоску које можете да видите овде.
Ажурирање значи или промену врсте картица (на пример имали сте студентску картицу, а сада желите картицу за засполене). Ажурирање значи и продужавања годишњих карата. Ажурирање је и када вам израђујемо нову картицу, зато што сте претходну изгубили или оштетили, па вам пребацујемо средства са изгубљене картице.
Контролор својим контролорским уређајем контролише да ли сте се валидирали приликом уласка у возило, односно да ли сте очитали картицу приликом уласка.
Дођете у NSMART центар, испунути захтев за израду нове картице, платите израду и ажурирање. Уколико имате средстава на картици они ће се пренети на нову картицу. Нова картица вам важи пет година од датума њеног издавања. Стара картица се ставља на црну листу и нико не може да је користи.
NSMART центру. Дођите лично у NSmart центар да бисте испунили захтев и уплатили израду нове картице и ажурирање. Стару картицу ћемо ставити "на црну листу", да је нико не може користити, а вашу претплату ћемо пренети на нову картицу.
Сачекајте неколико дана. За то време сте обавезни да купујете карту у аутобусу.
ЈМБГ је број на основу кога ми евидентирамо све картице које су везане за вас. Нема потребе да буде одштампана на картици.
Уколико желите картицу, да.
ЈГСП НОВИ САД је посебним уговором уредио услове чувања ваших података са Bus Logic Пожаревац.