Produžavanje mesečnih pretplatnih karata za fizička lica

MESEČNE PRETPLATNE KARTE ZA GRAĐANE, UČENIKE, STUDENTE I PENZIONERE IZNAD PROSEČNE PENZIJE

Fizička lica (kategorija građanskih pretplatnih karata, karte za učenike, studente i penzionere iznad prosečne penzije) mesečnu pretplatnu kartu mogu da kupe preko NSMART online portala i na prodajnim mestima.

KOMPLETNO
VIDEO UPUTSTVO
  
KOMPLETNO
UPUTSTVO
  

REGISTRACIJA

Da bi mogli da naručite mesečnu pretplatnu kartu neophodno je da se prvo registrujete, odnosno otvorite svoj korisnički nalog. Ovo je potrebno uraditi samo jednom. Prilikom svake kupovine koristite isti korisnički nalog.

Prilikom procesa registracije potrebno je uneti osnovne podatke i imejl adresu. Nakon što na vašu imejl adresu dobijete korisničko ime i lozinku možete se ulogovati na portal.

Da biste mogli da kupite mesečnu pretplatnu kartu potrebno je da unesete serijski broj, koji se nalazi na poleđini kartice i svoj JMBG. Na taj način sistem prepoznaje da ste vi pravi vlasnik kartice.

PRODUŽAVANJE MESEČNIH PRETPLATA

Ukoliko ste izradili vašu NSMART karticu i kupili na kiosku mesečnu pretplatnu kartu, na portalu možete da produžavate važenje mesečne pretplatne karte. Prva kupovina mesečne pretplatne karte mora se uraditi na jednom od naših prodajnih mesta.

Da biste kupili mesečnu pretplatnu kartu prvo se morate ulogovati na svoj korisnički nalog.

Omogućeno vam je da možete da produžite mesečnu pretplatnu kartu za aktuelan mesec prodaje, a od 20. u mesecu možete da kupite za naredni mesec.

Mesečna pretplatna karta se kupuje za istu zonu za koju ste kupovali i u prethodnom periodu.

U svom korisničkom nalogu možete videti podatke koje treba da unesete u uplatnicu koju možete platiti na vama najpogodniji način.

Skeniranjem IPS QR koda možete da pomoću vaše E-bank/M-bank aplikacije jednostavno uplatite pretplatu za mesečnu kartu.

OBAVEZNO UPIŠITE SERIJSKI BROJ KARTICE U POZIV NA BROJ.

Kada se vaša uplata evidentira, karta postaje aktivna za period za koji ste izvršili produženje.

Ukoliko imate pitanja, sugestije ili probleme u radu pošaljite upit našoj podršci preko Case platforme.