![]() |
Pitanja vezana za registraciju preduzeća |
U pretraživaču otvorite adresu online.nsmart.rs i odaberite opciju REGISTRACIJA ZA PRAVNA LICA. Popunite formu za registraciju. Vodite računa da sve podatke unesete ispravno. Pratite ostale korake i poruke.
Kompletno uputstvo možete da pregledate ovde.
U NSMART sistemu treba da se registrujete jednom. Za buduće narudžbe koristite korisničko ime i lozinku koju smo vam poslali.
Kompletno uputstvo možete da nađete ovde.
Možete da koristite bilo koji mail
Proverite da li nije stigao mejl u junk, trash folder. Ako nije obratite se na mail nsmart@gspns.rs i dostavite nam ime preduzeća i PIB pod kojim ste se registrovali.
Možete. Pratite uputstvo.
Ako ste dobro uneli vašu mail adresu, proverite junk i trash folder. Ako i dalje imate probleme pošaljite pitanje na nsmart@gspns.rs i dostavite nam ime preduzeća i PIB pod kojim ste se registrovali.
Prilikom registracije ćete biti upozoreni da je taj PIB već registrovan. Ukoliko registrujete ogranak, naši adminstratori će proveriti podatke i nakon te provere ćete dobiti pristupne parametre.
Proverite još jednom da li ste dobro prekucali pristupne paramatre ili ako ste kopirali korisničko ime i lozinku da niste kopirali prazna mesta.
![]() |
Pitanja vezana za naručivanje prava na vožnju tj. mesečnu pretplatu |
Nakon što se prijavili na portal odaberite opciju ADMIN PORTAL. Odaberite opciju MODUL ZA MESEČNE. Odaberite opciju PRAVNA LICA. Odaberite opciju KORISNICI.
Proverite da li ste koristili ispravno korisničko ime i lozinku. Ako ste sigurni da ste sve pravilno uradili obratite se na nsmart@gspns.rs.
Potrebno je da za svakog zaposlenog ODABERETE PRAVO NA VOŽNJU (ZONU) tako što ćete otvoriti padajuću listu. ODABRATI ŽELJENO PRAVO NA VOŽNJU (ZONU) koju želite da kupite. Kad odaberete pravo na vožnju za zaposlenog ODABERITE (UKLJUČITE/OZNAČITE) opciju ZAHTEV ZA KUPOVINU. Kada ste odabrali sva prava na vožnju i označili zaposlene (korisnike) za kupovinu ODABERITE OPCIJU NAPRAVI PREDRAČUN.
Za svakog radnika morate obeležiti koju pretplatu kupujete. Kada sve zaposlene obeležite, kreirate narudžbu.
Za zaposlenog za kojeg ne kupujete pretplatu za taj mesec dekativirate ga, pomeranjem kružića na levu stranu. Ukoliko želite da obrišite zaposlenog sa spiska obratite se na nsmart@gspns.rs
Za zaposlenog za kojeg ne kupujete pretplatu za taj mesec deaktivirate ga, pomeranjem kružića na levu stranu.
Pošaljite mejl na adresu nsmart@gspns.rs i na memorandumu izjavu da zaposleni, prezime ime, broj karte je vaš zaposleni.
Spisak je oformljen po abecednom redu.
Za taj zahtev se obratite na nsmart@gspns.rs
Ukoliko niste uplatili po predračunu i po specifikaciji koji je dostavljen na mail, pošaljite na nsmart@gspns.rs tražene izmene - za koji broj predračuna za kojeg zapolsenog ste pogrešili.
Na kraju, jednim klikom kreirate zahtev.
Pošaljite spisak zaposlenih na nsmart@gspns.rs
Radnica treba da se obrati u NSMART centar, da sa ispunjenim zahtevom dođe u NSMART centar i izmeni kategoriju kartice.
Pošaljite mejl na adresu nsmart@gspns.rs i na memorandumu izjavu da zaposleni, prezime ime, broj karte je vaš zaposleni.
![]() |
Pitanja vezana za predračun, dopune, uplate i izdavanje računa |
Obratite se na nsmart@gspns.rs. Ukoliko niste uplatili po tom predračuna naši administratori će vam korigovati predračun u skladu sa vašim zahtevom.
Obratite se na nsmart@gspns.rs. Ukoliko niste uplatili po tom predračuna naši administratori će vam korigovati predračun u skladu sa vašim zahtevom.
Predračun vam se šalje na mail, a uvek ga možete preuzeti i sa portala.
Najkasnije 24 sata nakon prijema računa, odnosno od 1. u mesecu za koji ste uplatili pretplatu, možete da koristite pretplatnu kartu.
Najkasnije 24 sata nakon prijema računa , odnosno od 1. u mesecu za koji ste uplatili pretplatu, možete da koristite pretplatnu kartu.
Nakon uvida u izvod iz banke i evidentiranjem uplate vam se šalje račun.
Čim dobijete račun to je znak da je uplata prošla. Nakon toga najkasnije za 24 sata, odnosno od 1. u mesecu za koji ste kupili pretplatu, će biti aktivne kartice. Račune vam šaljemo mejlom, a aktuelne račune možete da vidite i na portalu.
Treba da prođe najmanje 24 sata od evidentiranja uplate, odnosno da započne mesec za koji ste kupili pretplatu, da bi kartica postala aktivna.
Ne. Mesečna pretplata važi od prvog do zadnjeg dana u mesecu.
Do kraja 2021. godine koristite i dalje markicu.
Račun ćete dobiti čim se evidentira uplata. Ako upišite tačan poziv na broj i uplatite tačna iznos, ubrzavate proces.
Ne. Mi pratimo uplate i veoma brzo evidentiramo uplatu.
Ne. Kartice postaju aktivne nakon evidentiranje uplate.
Poziv na broj morate da unesete modul 97 i poziv na broj koji smo vam poslali. Na taj način ubrzavate proces dopune kartice.
Kartice su vam aktivirane najkasnije 24 sata nakon što dobijete od nas račun, odnosno od 1. u mesecu za koji ste kupili pretplatu.
Prilikom gubitka kartice korisnik treba da dođe u NSmart centar, uplati iznos za izradu i ažuriranje kartice i dobiće novu karticu koja važi narednih pet godina. Uplaćene sredstva će biti prebačena na novu karticu.
Kartica još nije dopunjena ili nije prošlo 24 sata od evidencije uplate, odnosno dopune kartice ili nije započeo mesec za koji ste kupili pretplatu.
Podaci treba da se prenesu do svakog autobusa, da bismo u svakom autobusu sa sigurnošću mogli da garantujemo da će kartice biti aktivne treba da prođe nekoliko sati, a najviše 24 sata.
Račune ne šaljemo poštom. Računi su vidljivi na portalu i dostavljeni su mejlom. Obratite pažnju na pravilno odobran period.
Nakon uplate nisu moguća prebacivanja sredstava.
![]() |
Najčešće postavljana pitanja korisnika za fizička lica |
Gde možete da predate zahtev vidite ovde.
U zavisnosti koju vrstu kartica izrađujete sva potrebna dokumenta i procedure su vam objašnjene ovde.
Prilikom predaje zahteva blagajnik će vas informisati o tome kada možete da dođete po gotovu karticu.
Kartica – plastika važi pet godina od dana izdavanja.
Za godišnje karte jednom godišnje, godinu dana nakon uplate. Za mesečne karte od 20. u tekućem mesecu možete da kupite pretplatu za sledeći mesec.
Pretplate možete da uplatite na ovim mestima.
Dopunu možete da platite karticom na kiosku koje možete da vidite ovde.
Ažuriranje znači ili promenu vrste kartica (na primer imali ste studentsku karticu, a sada želite karticu za zaspolene). Ažuriranje znači i produžavanja godišnjih karata. Ažuriranje je i kada vam izrađujemo novu karticu, zato što ste prethodnu izgubili ili oštetili, pa vam prebacujemo sredstva sa izgubljene kartice.
Kontrolor svojim kontrolorskim uređajem kontroliše da li ste se validirali prilikom ulaska u vozilo, odnosno da li ste očitali karticu prilikom ulaska.
Dođete u NSmart centar, ispunuti zahtev za izradu nove kartice, platite izradu i ažuriranje. Ukoliko imate sredstava na kartici oni će se preneti na novu karticu. Nova kartica vam važi pet godina od datuma njenog izdavanja. Stara kartica se stavlja na „crnu listu“ i niko ne može da je koristi.
NSMART centru. Dođite lično u NSmart centar da biste ispunili zahtev i uplatili izradu nove kartice i ažuriranje. Staru karticu ćemo staviti "na crnu listu", da je niko ne može koristiti, a vašu pretplatu ćemo preneti na novu karticu.
Sačekajte nekoliko dana. Za to vreme ste obavezni da kupujete kartu u autobusu.
JMBG je broj na osnovu koga mi evidentiramo sve kartice koje su vezane za vas. Nema potrebe da bude odštampana na kartici.
Ukoliko želite karticu, da.
JGSP „NOVI SAD“ je posebnim ugovorom uredio uslove čuvanja vaših podataka sa Bus Logic Požarevac.